Provádíme veškeré výzkumné, redakční a konzultační služby na klíč ● Poctivě a promyšleně pro vás namixujeme ty nejlepší nápady z minulosti i současnosti ● Jsme na trhu od roku 2001 ● Rodinná tradice od roku 1850

Všechna práva vyhrazena / All rights reserved  
© abcRedakce.cz / 2001–2022

Rešerše Psaní Editace Publikování Propagace Edukace


Kontaktujte nás nezávazně
pro další informace

Telefonicky na čísle

+420 777 865 264 (neboli 777 VOLÁNÍ)

nebo pohodlně e-mailem. Můžete také využít náš jednoduchý on-line formulář.

Rešerše a redakční služby pro vás!

Marketingový průzkum slouží k definování vašich aktuálních marketingových příležitostí i možných problémů. Chcete přijít na trh s novým produktem? Nejprve je dobré vědět, zda o něj bude mít veřejnost zájem. Pomůžeme vám zmapovat případnou konkurenci a vysondovat možná rizika. Marketingový průzkum využijete také při ověřování kvality svých stávajících služeb. Marketing research (MR) odhalí, jak vás vnímají zákazníci, s čím nejsou spokojeni a co je třeba změnit.

K čemu poslouží marketingový průzkum

Úkolem marketingového průzkumu je poskytnout vám relevantní, přesné, spolehlivé, platné a aktuální informace o trhu, produktech a spotřebitelích. V našem marketingovém výzkumu pro vás shromáždíme potřebná data, která následně setřídíme a vyhodnotíme.

Závěry marketingového výzkumu nejsou založeny na subjektivních pocitech nebo na intuici, ale na reálných datech. Data z výstupního protokolu jsou proto dobrou základnou pro vaše efektivní rozhodování. Když investujete alespoň do základního marketingového průzkumu, ušetříte patrně velké částky za pozdější chybnou nebo zbytečnou propagaci.

Marketingový průzkum a terénní sběr dat

Naši specialisté sbírají data přímo v terénu. Navštěvují konkrétní prodejny, provádějí průzkumy veřejného mínění nebo ankety na ulicích, zaznamenávají chování obyvatelstva v rámci určitých kampaní, zjišťují spokojenosti zákazníků apod.

Mezi terénní sběr dat může patřit také Mystery Shopping, tedy testování provozoven s pomocí falešného zákazníka. Jiným druhem terénního sběru dat je dokumentace chování konkurence, prověřování distribuce letáků do domácností, dokumentace a následná analýza relevantních marketingových akcí apod.

Marketing research a obchodní databáze

Vytěžování marketingových databází přináší velkou úsporu času. Nevýhodou je jejich vysoká cena a ne vždy zcela relevantní nebo dostatečně aktuální údaje.

Vedle marketingového průzkumu proto zajišťujeme i účelné vyhodnocení sesbíraných dat. Každý průzkum trhu přizpůsobujeme konkrétním potřebám klienta.

Ušetřete na reklamě a zacilte svůj marketing
podle výsledků marketingového průzkumu.

Související služby

›› Obchodní rešerše – Business Research

›› Rešerše na klíč usnadní hledání informací

›› Rešeršní výzkum v archivu

›› Zpracování rodokmenu

›› Monitoring tisku

›› Kde využijete rešerše na klíč


Související reference

›› Ukázky zajímavých rešeršních projektů, které jsme realizovali



ÚvodRešerše › Marketingový průzkum trhu

Marketing research – Průzkum trhu